Prywatnie.
Właśnie co salon z tego ma że sprzeda na firmę skoro i tak u nich nie będę serwisował auta a w innym mieście?
Szczerze to nie mam pojęcia co ma salon do tego, myślę że ogólnie niektórym zależy na perspektywie serwisowania.
Ja pytałem w innym kontekście, ale przy prywatnym zakupie nie jestem w stanie pomóc niestety.
Salon nie musi wiedzieć, że właściciel samochodu będzie serwisował auto.
OK. Ja pytam co za interes ma salon w dawaniu większych upustów przy zakupie auta na firmę? Przecież salon będzie wiedział że u nich nie będę serwisował skoro jestem z wielkopolski a auto kupie np. w Warszawie.
Na to wychodzi że zwykły ciułacz zawsze ma pod górkę :evil:
Druga sprawa. Porównywał ktoś nową Octavie z Golfem 7 ?? Wiem że jest droższa ale nie aż tak.
Wszystkie moje wypowiedzi w tym wątku dotyczą wersji kombi. Sedan, liftback, hatchback mnie nie interesuje.
Biorąc auto na firmę masz większe upusty bo z reguły wiąże się to też z leasingiem na którym dodatkowo zrobią. Ja np. dostałem lepszą cenę na auto pod warunkiem, że biore też u nich leasing.
I druga sprawa - Golf variant jest brzydki jak noc :P dodatkowo wypasione wersje wychodzą drożej niż OIII
TomaszW, Ja porównywałem ceny bez rabatów wersje G7 2,0 tdi highline hatchback do O3 2,0 tdi ambition liftback, bo jeszcze nie było wersji kombi.
W G7 ten silnik występuje tylko w wersji highline, porównywałem je natomiast do O3 Ambition, bo jakoś Elegance nie miało nic za co chciałbym dopłacić.
Po doposażeniu O3 Ambition we wszystkie bajery które ma G7 octavia wychodziła drożej, jednak na część z tych bajerów np. czujnik zmęczenia kierowcy, chyba bym się sam nie zdecydował.
W moim wypadku zalety dla G7 to:
+ przy 150 km w G7 jest już wielowahacz z tyłu
+ ergofotele z masażem i podgrzewaniem w super cenie
+ możliwość zakupienia ksenonów basic za chyba 1600 zł
+ imo ładniejsza deska rozdzielcza, kierownica
+ imo lepsze wyciszenie
dla O3
+ składane oparcie przedniego fotela pasażera (opcja w kombi)
+ O3 bardziej mi się podoba w kombi
'15 O2fl liftback 1,4 mpi 80 km
'13 O3 liftback 2,0 tdi dsg 150 km
'10 A4 b6 avant 2,5 V6 tdi 163 km
Biorąc auto na firmę masz większe upusty bo z reguły wiąże się to też z leasingiem na którym dodatkowo zrobią. Ja np. dostałem lepszą cenę na auto pod warunkiem, że biore też u nich leasing.
I druga sprawa - Golf variant jest brzydki jak noc :P dodatkowo wypasione wersje wychodzą drożej niż OIII
Wygląd to rzecz gustu. Jak dla mnie brak 1.8 tsi w golfie czyni tą ofertę jakąś pomyłką. gdyby była taka opcja to zakup octavii dla mnie nie byłby tak oczywisty
co do porownania O3 kombi do G7 kombi, to ja niesmialo tylko dorzuce ze Niemcy nie sa idiotami i pomimo podobnych cen, jednak G7 bedzie troche lepszy pod wzgledem jakosci - polecam zreszta jazde probna przed jakimkolwiek zakupem oboma samochodami.
Ja przez dlugi czas bralem osoby twierdzace, ze G6 jest lepszy od O2 za potencjalnych wariatow, albo fanatykow VW dopoty, dopoki sam sie nie przejechalem G6... i niby to samo... ale nie to samo. Nie wiem jak oni to zrobili, ale po prostu czuc roznice, nawet w samym prowadzeniu, poza tym jest ewidentnie ciszej. Pomijam juz ze w opinii spolecznej nowy VW to prawie Rolls-Royce...
ps. co zabawne z wygladu bardziej mi sie chyba jednak z zewnatrz podoba O3.
ps.2 w G7 wygluszyli bagaznik (przynajmniej w hatchbacku) - to znaczy nie ma tam golej blachy po podniesieniu podlogi bagaznika. Jak jest w O3, tak samo (bo nie wiem)?
Porównanie O3 do Insignii oraz Mazdy 6 faktycznie nie ma sensu, bo to są inne segmenty, ale poszczególne elementy wyposażenia lub silnik można już porównywać.
Skoda w standardzie ma wygodne fotele. W mojej O2 jednorazowo przejechałem ponad 800km i muszę powiedzieć, że dawały radę. Oczywiście czułem lędźwie, ale to raczej naturalne.
Komfort jazdy przemawia zdecydowanie z M6. .
Porównywanie ma sens jeżeli ceny są jakoś porównywalne...
Ostatnio stała sobie na chodniku nowa M6 a niedaleko nowa O3 i tak sobie pomyślałem, że gdyby zrobić eksperyment socjologiczny i zapytać z 50 osób (nie związanych z forami skody i mazdy) co wolą, to żadna z nich nie wybrałabym Skody...
Porównanie O3 do Insignii oraz Mazdy 6 faktycznie nie ma sensu, bo to są inne segmenty, ale poszczególne elementy wyposażenia lub silnik można już porównywać.
Skoda w standardzie ma wygodne fotele. W mojej O2 jednorazowo przejechałem ponad 800km i muszę powiedzieć, że dawały radę. Oczywiście czułem lędźwie, ale to raczej naturalne.
Komfort jazdy przemawia zdecydowanie z M6. .
Porównywanie ma sens jeżeli ceny są jakoś porównywalne...
Ostatnio stała sobie na chodniku nowa M6 a niedaleko nowa O3 i tak sobie pomyślałem, że gdyby zrobić eksperyment socjologiczny i zapytać z 50 osób (nie związanych z forami skody i mazdy) co wolą, to żadna z nich nie wybrałabym Skody...
Skąd ta pewność? Zrobiłeś ten eksperyment? Ja pewnie wybrał bym skode bo nie podobają mi się okrągłe kształty mazdy, wolę ostre kształty dlatego o3 tak mi się podoba
Lambo też mi się podoba :lol: w porównaniu do mazdy skoda ma ostre kształty :wink:
Takie same "ostre" ma Rapid...
Chodzi mi raczej o ogólne wrażenie klasy, spójności, prezencji, solidności no i jak dla mnie... piękna (ale to subiektywne, wiem).
Chodzi mi raczej o ogólne wrażenie klasy, spójności, prezencji, solidności no i jak dla mnie... piękna (ale to subiektywne, wiem).
Co kto lubi, mazda sprawia wrażenie bardziej limuzyny i bardziej napompowana mi się wydaje i taka powinna być w końcu to auto o klasę wyżej. Mnie octavia się podoba, zawłaszcza bryła w kombi. No i przód też ma fajny jak dla mnie.
Wygląd to rzecz gustu. Jak dla mnie brak 1.8 tsi w golfie czyni tą ofertę jakąś pomyłką. gdyby była taka opcja to zakup octavii dla mnie nie byłby tak oczywisty
To może Seat Leon ST 1.8 TSI. Ponoć będzie też wersja Cupra dla kombi, choć oficjalnego potwierdzenia nie ma. Z drugiej strony nigdzie nie pojawił się Ford Focus jako alternatywa /silnik benzynowy 1.6 180km/.
Dziś w końcu odbyłem jazdy testowe Kią Ceed 1.6 GDI i Octavią III 1.4 TSI (jak na złość nie były to wersje kombi).
Według mnie auta wymiarowo bardzo podobne. Wyciszenie super w obydwóch autach.
Na korzyść Ceeda wyposażenie i cena.
Octavii tylko silnik i nic więcej!!!
Cenowo porównuje wersje XL kontra Elegance z dodatkami.
Rożnica w cenie przeszło 10 tyś na korzyść Kii plus jest jeszcze lepiej wyposażona.
Nie jestem przekonany co do tego super silnika Octavii (sprzęgło też działa tak se w porównaniu z Kią) . Mam mieszane odczucia czy aby tyle kasy jest wart ten silnik.
Łyżką dziegciu jest zaoferowany mi upust w Skodzie (Poznań). Nie wiedziałem czy cię śmiać czy płakać. Super oferta dla Pana 1000 od importera i 2100 od dealera. :shock:
Przy aucie za 95 tys to jest śmiech na sali!!!!!!!!!!!! Wybaczyłem Panu sprzedawcy ponieważ było po 14 i byłem ostatnim dzisiaj klientem w salonie a on zapewne zmęczony.
Z podkulonym ogonem i uśmiechem na twarzy z zadowolenia za super upust opuściłem salon.
Komentarz